mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Izabella - 7 april 2010 15:12

Fifflat med designen som ni ser. Fördrivit lite tid. Men det blev inte riktigt som jag tänkte mig, ska nog ändra igen snart. NU måste jag göra mig iordning (har suttit här med badrock efter duschen) Eller, först mellis!


När jag gör sånt här brukar det alltid dyka upp frågor på hur.

Jag använder mig av en sida som heter Picnic när jag tillverkar headers, den hittar ni här :)


  

Av Izabella - 7 april 2010 08:35


HeJ alla! Sitter och äter frukost (mackor med kaviar och gurka) samt kollar lite bloggar. Det är helt sjukt att jag nästan alltid vaknar samma tid, alltid vid 8 nuförtiden, idag 07.58 Ibland kan det vara exakt på minuten flera dagar i rad. Tur att mina sömnproblem för tillfället är superbra!

När jag är klar med detta och har vilat ett tag tror jag att jag ska ge mig ut i joggingspåret en sväng innan det blir städning av hela lägenheten...

Senare ska jag bege mig till stan och där ska jag möta A när han slutar för lite Max-mat (var evigheter sen så jag har lust att få en påminnelse om hur hamburgare smakar, har varit sugen flera dar;) och sedan ska vi leta TV-spel till mig, A har ju skaffat ps3 men han har bara enformiga skjutspel. Sedan kanske bio. Hoppas han inte har blivit sjukare idag bara så han inte vill stupa i säng efter jobbet, det var minsann en hel del hostattacker och toa-turer här under natten. Skönt att jag *ta i trä* för en gång skull håller mig frisk! 

Härlig dag hoppas jag alltså på. Hoppas på det för er också!


  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards