mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Izabella - 12 mars 2010 18:02

O mi GoD vilken dag igår. Nästan hela dagen sminkades det, väntades det, stylades det och fixades det. Åts på subway och klipptes det hår.

När man ser en visning som inte är så lång, mindre än en timma bortsett från pauser, så tänker man kanske inte på HUR mycket förberedelse det ligger bakom...


   Snodd från Fashion for Charity - Fler bilder finns här


Tänk dessutom på all nervositet som är inblandad - är MÄKTA imponerad över hetingarna Alexandra och Amanda som gick i undisar!

Alla andra gjorde också bra ifrån sig.

Fast även om de säger att jag var bra, vågar jag inte riktigt tro på det tills jag ser videon haha. Älskade mina kläder i alla fall, legginsen ska bli mina, och en liknande jacka - vare sig jag får leva på nudlar resten av året eller inte;)


Och överhuvudtaget är jag impad över hela grejen, att det faktiskt är ett projektarbete. Jannie och Annica - You go girls! 

Det kom in kanske 10.000 till Rädda barnen av de ca 200 åskådarna, det gör mig inte ett dugg att jag inte får något.

Man kan ju lungt säga att det var några trötta men snygga och duktiga modeller, filmteam, anornare, fixare, make-up artister mf som

kom hem på torsdagskvällen. Men så bra det gick! :D


Efter visningen samlade jag mig lite och hade eftersnack på klintbacken, jag och hela min familj som var där och "hejjade". Love U! 


Nu är jag hemma efter en hektisk dag på skolan, har lite ont i

huvudet och ska börja en välförtjänt fredagsmyskväll med älsklingen, vi har inte setts ordentligt på hela veckan så - Over and Out.

  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards