mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Izabella - 8 mars 2010 17:08


Nu är första dagen på praktiken som hjälplärare i 2-3:an avklarad.

Målet är ju att jag ska ta reda på om jag vill jobba inom skola/med barn osv. så jag får vara i princip hur många/få veckor jag vill. Tills jag har känt efter helt enkelt. Nu är jag i alla fall slut i huvudet. Barnen har just haft sportlov så de är ganska hyper just för tillfället. Under skoltiden är de duktiga, men när skolan slutar och det är fritids som gäller får man ju göra (nästan) som man vill :D


Mitt på dagen åkte alla skidor till Hägnan för lite korvgrillning och skoj. Fast det blåste hur mycket som helst och nu har jag ont i halsen :O

Tänk om jag får tillbaka halsflussen! Det kommer inte att bli kul, då kan jag väl knappast gå modevisningen på torsdag! (har annars dispens från praktiken då) Imorgon kommer jag att börja senare och sluta tidigare (7-16 ist för 8-17) för då jag ska hinna till stan och prova kläder. Hoppas ni har en bra start på veckan!


  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards