mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Izabella - 16 februari 2010 15:38


Såg just att jag fastnat på bild på Cleo förra fredagen med Em. Suck haha :P

Om den här dagen är som igår får jag passa på att göra saker nu på dan när jag är pigg, har ont i nacke och rygg av allt sängliggande så har suttit och ritat istället.

Vid två-tiden kom min Anton hem från jobbet för att han mådde dåligt, vi får väll se vad detta leder till. Jag har i alla fall inte varit så febrig idag, utan mest mått illa och haft ont i halsen. Avslagen cola och lakrits verkar hjälpa lite. Jag som ville ha semla! men äter jag det kommer jag spy, vet ni hur länge efter fettisdag de brukar säljas? Hoppas jag hinner..


Min dröm


Den här hösten och vintern har ju varit helt knäpp, alla har vart sjuka om vart annat hela tiden.. Vad är det som händer?

  


Av Izabella - 16 februari 2010 10:15

Sjuk.

Det är därför jag inte har orkat skriva. Söndagen skulle ju vara en helt genommysig dag men istället fick jag ont i huvudet, feber och feberfrossa. Med det ont i rygg, ben och andra leder.

Illamående kom på måndagen, ont i halsen och you name it. Den mesta delen av tiden spenderas i sängen. Så är läget!


  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards