mat mode och livet enligt bella

Direktlänk till inlägg 9 januari 2010

för att jag hade lust

Av Izabella - 9 januari 2010 15:21

Namn: Izabella

Piercingar: En i varje öra

Tatueringar: Drake på skuldran

Längd: 168 cm

Skostorlek: 37.5

Hårfärg: Brun

Fräknar: Nej tyvärr

Motto: Lev idag


Kär? O ja!

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej inte för tillfället

Tycker du att du är attraktiv? Nja sådär

Dricker du? Vin ibland.

Röker du? Nej

Vilket schampo använder du? Gliss Oil repair tror jag det heter

Vilken parfym använder du? J.Lo "Live" och Alyssa Ahsley "Vanilla"

Vad är du rädd för? Att förlora dem jag älskar

Gillar du att tvätta? Nej fast det är skönt när det är klart.

Gillar du berg- och dalbanor? JA!


Senaste...

Filmen du hyrde? What happens in vegas 

Filmen du köpte? The holiday

Låten du hörde: Sweet dreams med Beyoncé

Låten du laddade ner? Har aldrig gjort det

Personen du ringde? Felicia

Personen som ringde dig? Anton

TV-program du såg? Let's dance

Person du tänkte på? hmm, mig själv ;)



Favorit...

Låt: Ojojoj vad svårt (ej ett låtnamn)

Sak att göra: Skratta

Sport: Ridning

Dryck: Te

Kläder: Leggins och någon mysig tunika, ballerinas smycken (ett måste)

Film: Twilight, Avatar, dirty dancing, ps.I love you mf (haha svårt att bara säga en)

Bil: BMW

Serie: Friends

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? ja

Gråtit över en flicka? ja

Ljugit för någon? ja

Varit i slagsmål? ja

Blivit arresterad? nej

Träffat någon från internet IRL? ja


Antal...

Gånger du varit kär? En tror jag. Kort färälskelse är inte samma sak. 

Gånger ditt hjärta brustit? två

Hjärtan brustet på grund av dig? vet inte

Tjejer du kysst? 3 kanske

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? tre

Gånger ditt namn varit med i tidningen? vet inte


Senaste...

Boken du läste? Twilight pågång annars Självkänsla nu!

Personen du fick e-mail av? Reklammejl, minns ej vad. Eller kanske facebook.

Personen du fick brev av? Skatteverket, annars julkort av Oscar med familj.

Personen du fick sms av? Anton

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igår om man bara räknar de närmaste, på julafton om det var alla.

Saken du köpte? handsprit från apoteket




Vad har du gjort idag? Handlat
Var det kul Nää :P

Brukar du svära mycket? Nejfan

När stiger du upp på morgonen? väldigt olika, oftast vid 8-9

Vad har du på dig? Vita strumpbyxor, vita stickade benvärmare, svarta shorts, stickad tröja.

Vad ska du göra ikväll? Ha det mysigt med badkar och film

Håkan Hellström eller The Ark? The ark, kan man annat än älska Ola Salo?

Salt eller socker? socker fast i något gott, inte som det är. Isf salt!

Gillar du ketchup? Neeeejj!!! går ner endast med korv och makaroner.

Är du glad? Ja hyffsat

Var du glad igår? Japp

Vad dansar du till? Hip hop, Rn'b.

Stockholm är... ? en fin shoppingstad jag vill besöka oftare

Göteborg är... ? Ett ställe där jag aldrig varit, säkert fint.

Kan du sjunga? ja men det låter inte så bra..."nobody hears in the shower"

Spaghetti eller makaroner? Spagetti.

Land du vill besöka? Italien^^


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabella - 27 november 2011 15:54


  Jag vill prova blogga på ett nytt ställe, och Devote tycker jag verkar bra om man vill skriva om mode. Därför får ni nu följa mig på:   http://bellasgarderob.devote.se/   Min gamla blogg kommer dock också att finnas kvar!          ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:27


Förrsten hörrni, kom ihåg att tända första ljuset: Detta är från förra året men samma ljus tänds idag:)        ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:03

  Hej vad gör ni idag? Här har vi en stanna-inne-hela-dagen-dag vilket är givet efter igår. Vi tänker beställa pizza och bara ta det lugnt. Kaffe och DH betyder det för mig ;)   Jag har i alla fall tittat runt på klädsidorna som valigt, här är ...

Av Izabella - 26 november 2011 22:22

         Topp Vila (som jag fått), leggins H&M, skor Dinsko, kofta Gina, Armband SNÖ och HMtrend, Örhängen Pieces.   ...

Av Izabella - 26 november 2011 20:55

                 Hej på er! Jag, flisan och Anton sitter här och väntar på att en liten sen middag ska bli klar. Vi pustar ut efter att hela kalaset har åkt hem. Alla dem bästa familjerna var här alltså min, "stora familjen", Antons och ha...

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards