mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Izabella - 6 januari 2010 22:27


Idag låg vi i sängen tills frammåt 12 haha.. snacka om skönt när pojken har en dag ledigt mitt i veckan! Sedan for jag till k-byn för att fixa en grej med flis lilla dator hon fick i julklapp och min laptop, samt att jag skulle kolla på en snowboard - som jag fick :D

mor&far hade ju lovat mig en i julklapp med skor till, och nu hittade jag en hos några smått bekanta hemma i byn, det har varit svårt med färg för jag har velat ha en som matchar mina peak-bagybyxor som är typ mörkggröna med limegrön insida. Nu är det bara skorna com fattas, then I'm ready for kåbdalis!


Efter trippen till byn (som varade typ hela dagen) körde pappa hem mig, kom in en sväng och sedan körde han mig och A till svärföräldrarna för middag. Kycklingtacos, MUMS! Till sist efter lite poker, öl och godis är vi nu hemma och ska sova, jobb imorgon igen för en av oss.


God natt!

 

  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards