mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Izabella - 2 januari 2010 11:49


Fan vad skönt det hade varit om man hade råd att göra som Kenza och fara till thailand över nyår, titta bara vad härligt det verkar! Inte som här då man går runt i fetsockar och har ont i halsen för jämnan. Någon gång så!


Idag skulle vi först få besök av diverse folk men det verkar utebli (pga halsont ska tilläggas) så nu blir det nog ännu en lugn dag hemma, vilket är bra för mig då jag själv heller inte är frisk - än. Blir galen på detta!

Ikväll ska vi i alla fall trotsa kylan och ta bussen till stan. Avatar står på schemat :)


Jag har jättemycket lust att fixa här i lägenheten, jag menar även om vi inte kan springa och köpa oss stilen vi vill ha nu med en gång, så finns det mycket att fixa ändå, vi har ju inte ens sänglampor. Det som är problemet är att vi har betongväggar och då behöver man en betongborr, plugg mm för att kunna sätta upp en ynka liten tavla. Det har vi fortfarande inte, så får nog vänta lite till...


  

över ett år sedan


  


Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards