mat mode och livet enligt bella

Direktlänk till inlägg 21 december 2009

Nu är det kväll igen?

Av Izabella - 21 december 2009 20:30

Ibland går tiden såå fort. Jag vaknade ju nyss? och så borde det inte ens kännas då jag utan överdrift sov kanske en 1/2 på hela natten. Dagen borde kännas jättelång, men nej.


Det här med julen ska vi inte ens tala om...Som jag skrev till emma, är det inte först när man blir gammal som man ska börja tycka att tiden flyger förbi? Fast jag och mannen är ju som två pensisar ibland (eller alltid, beror på vem du frågar). Anton säger själv att han är 67hihi.


Dagen har varit ganska bra i alla fall, hann med det jag ville. Julstädningen blev riktigt ordentlig precis som det ska vara så nu har vi skinande golv, blanka speglar och kritvita skåpluckor. För att bara nämna en liten del.


Vi har haft besök av Linnéa och Erik, kul var det :D Det är lite roligt att jämföra olika saker, speciellt då jag och Linnéa alltid varit lika varandra. Det blir lite som ett "spegelpar" som Erik sa, när det gäller vissa saker.


Nu sitter jag med mina skissblock och blyerts framme. Sysselsättning medan jag väntar på att Jul med Ernst ska börja. Älskar julprogram som kombinerar två av mina intressen: matlagning och inredning.


      


Hade tänkt skriva ett vettigt inlägg, börjar bli glest om dessa.. men jag villl inte för Nu ska jag skissa vidare, see u.


  



 
 
Miakela

Miakela

21 december 2009 20:44

haha tiden går fort, snart är man 60:P

http://www.mikaelaelisacharlotte.blogg.se

 
Jzza

Jzza

22 december 2009 11:08

jaaa, det känns så. Tycker inte du också att allt har gått fortare än vanligt detta år?

http://Jzza.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabella - 27 november 2011 15:54


  Jag vill prova blogga på ett nytt ställe, och Devote tycker jag verkar bra om man vill skriva om mode. Därför får ni nu följa mig på:   http://bellasgarderob.devote.se/   Min gamla blogg kommer dock också att finnas kvar!          ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:27


Förrsten hörrni, kom ihåg att tända första ljuset: Detta är från förra året men samma ljus tänds idag:)        ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:03

  Hej vad gör ni idag? Här har vi en stanna-inne-hela-dagen-dag vilket är givet efter igår. Vi tänker beställa pizza och bara ta det lugnt. Kaffe och DH betyder det för mig ;)   Jag har i alla fall tittat runt på klädsidorna som valigt, här är ...

Av Izabella - 26 november 2011 22:22

         Topp Vila (som jag fått), leggins H&M, skor Dinsko, kofta Gina, Armband SNÖ och HMtrend, Örhängen Pieces.   ...

Av Izabella - 26 november 2011 20:55

                 Hej på er! Jag, flisan och Anton sitter här och väntar på att en liten sen middag ska bli klar. Vi pustar ut efter att hela kalaset har åkt hem. Alla dem bästa familjerna var här alltså min, "stora familjen", Antons och ha...

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards