mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 26 september 2009

Av Izabella - 26 september 2009 16:00

Hemma igen:)

Kom igår vid 5-tiden. Det var som att all trötthet efter dessa två veckor verkligen tog ut sig.

Jag och anton gick och la oss halv tio (!) och vaknade halv tio på morgonen ;P

Det var i alla fall otroligt skönt att äntligen återse luleå igen. Känns som om jag har varit borta i evigheter.

Fick sushi till middag och dyrt vin. Massos av prat, bastu och cider blev det också innan vi som sagt slocknade.


Även om det var jobbigt så var det nog värt det! För två veckor sedan var körkortet bra en väldigt avlägsen dröm och nu har vi i princip bara halkbanan kvar innan det blir att boka prov.


Skänker ett tack till vår härlig, roliga och smått knasiga lärare Peter. I bland fick vi nästan stanna bilen för att vi bara grät av skratt. Och till dig Linnéa; Glad att jag gjorde det här med dig, vi klarade det! :D


Lite minnen:

"käppkines"

"tjorran"

"hon ser ju inte klok ut"

"Men, nu när vi sitter här och dömmer folk hela tiden, har inte ni undrat hur många gånger andra människor gör så då, typ "haha, kolla vilken knäpp trafiklärare"

"Vad konstigt han gick"

"Tänker du döda oss?" 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards