mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Izabella - 6 augusti 2009 14:47


"Den tid du har lust att slösa bort,

är inte bortslösad."

Av Izabella - 6 augusti 2009 10:42

Ja, det där var ett tag sedan nu. Vill ha så långt hår igen!


men som bilden säger, så kan jag väll få det också. Måste bara vänta lite..

Undrar bara vad jag ska göra med mitt hår nu. Det är slitet som f*n och behöver både klippa luggen och färga. Om jag ens ska ha lugg mer, och vad för färg ska jag ha? Förslag..? Någon som provat nya frizzan i smedjan?


Var skittrött på morgonen, ville bara sova. Och inte blev det ju bättre av att jag efter ett tag "kom på att det är fredag" och studsade upp, bara för att inse att det jag just kom på inte stämde.

Jaja, torsdag är ganska bra det också.

speciellt som svärföräldrarna har åkt till stugan redan.

Inlines idag!


Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards