mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg under juli 2009

Av Izabella - 9 juli 2009 07:17


Favoritbild 


So I won't hesitate no more, no more
It cannot wait I'm sure
There's no need to complicate
Our time is short
This is our fate, I'm yours


På radion igår, Memories.


Hade en efterlängtat -lång- fika med emma igår på roasters, har saknat dig vännen, vi ska sluta inte träffas

;) så himla avis jag är på dig oxå.


Sen när jag kom hem till hela lanande grabbgänget var jag helt pigg och villa aldrig gå och sova. Det enda som skvallrade om hur trött jag var egentligen var att jag var virrig och glömde saker. NU håller jag på och somna och det var sååååå jobbigt att gå upp imorse.


vi tog bilen till ahlsell (säg inte till nån).

"Det ser ju faktiskt ut som att det ska börja regna, man vet ju inte"

Praktiskt med jobb på samma företag iaf!

Av Izabella - 8 juli 2009 09:55


Jag fattar egentligen inte varför jag ger mig på att skriva blogginlägg på jobbet, blir avbruten ungeför på vart tredje ord, men jag antar att det är mitt dåliga tålamod som är anledningen. Det måste hända något hela tiden, eller kanske också en känsla av att ha kontakt med världen utanför jobbet, känner mig inte lika instängd såhär:)


 

In Umeå


Bra 19:e födelsedag igår, inlinesen var ju bäst av allt :]

Tack för alla gratulationer jag fick!


Om en timme är det lunch i alla fall och då har halva dan gått. Fyra timmar senare ska jag springa ner till min pojke i butiken och sticka och handla och äta. Sen blir det fika med Emma i stan!


Var är solen, var är värmen?? Kom igen nu, vill ha bad och träningsväder ;)

Av Izabella - 6 juli 2009 09:25

Sitter här på jobbet, första dan idag - Nu är vi igång! :) Ringde i princip konstant ett tag här före nio, men det är bara bra träning. Nu när jag kommit in i det lite bättre har det lugnat sig lite, blir ju mindre samtal när vi är två som sitter också.


Jobbig helg när Lava skulle åka, fast bra att få säga hej då på riktigt. Annars har det varit skönt, familjen i pajala och hela huset för oss själva, jag, mannen och hunden. Har tagit det lungt med filmer, promenader, bastu, lax, vin, musik och mer TV=)


Från tisdag till torsdag var jag och familjen i umeå, bodde på lyxigt hotell och shoppade. Fin stad säger jag, och frukostbuffé - can't complain!

Hittade bla. nya jeans, smalt skärp och efterlängtade boots :D


Okej nu ger jag upp, svårt och skriva när det är avbrott hela tiden, vet inte hur länge det har tagit att skriva det här, klockan är verkligen inte vad den visar där uppe. Gissa vad det är för dag imorgon;)

Ciao!


Av Izabella - 5 juli 2009 16:32


Nu har hon åkt för alltid, min drömhund. Flatham'r Rekorderlit Råoli "Lava".

Näst intill perfekt enligt mig och många andra flatfantaster, nej det var ingen dålig hund jag lyckades få tag på. Som jag inte längre äger.


Men jag vet att det här är det bästa, jag vet att det här är rätt familj.

Du kommer att få det så bra där. Jag är oändligt tacksam för att ni kunde ta emot henne, Petra och Joakim.


Some dreams are just not meant to last long when they've come true.


Vi hade många fina dagar tillsammans. Vänner utan ord. En av de bästa jag haft.



It took one look into your

 eyes to know that I will love you endlessy

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards