mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Izabella - 10 juli 2009 15:48



Det är bättre väder :D

hoppas det håller i sig så kanske det blir inlines ikväll.


Nu måste jag bara vänta i elva minuter innan jag kan stänga växeln

för helgen, wohoo ;]

föstår mig dock inte på snubbar som ringer en minut i och vill bli kopplade till säljare som de förväntar sig tar samtalen..


Snygg på skulderbladet?

Av Izabella - 10 juli 2009 08:26

Just nu tittar jag på kläder mellan samtalen, älskar verkligen klänningar och tunikor.Som tur är så är det typ det skönaste man kan ha också.

Ska på stan imorgon, kanske hittar något på rea till legginsen jag beställt från nelly.com


Skulle gärna jobba ett i en klädaffär som nästa jobb



Vill ha den här klänningen! Trots att jag nästan aldrig ser the hills, har jag ändå fattat att lauren är bäst (och snyggast), give me her wardrobe:)

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards