mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Izabella - 11 juni 2009 18:16

Nu är plugget slut.. Härligt skön vecka vad gäller skolan, men inte blir det nån rast iaf;) Har gjort en totalmakeover i rummet helt själv och städat två kvällar i rad och sen en hel dag, sedan har jag vart med och planerat mat till studentfesten (släktinvationen börjar redan imorgon!), lagat mat till familjen varje dag och haft fullt upp med massa annat. Det är jobbigt att ta studenten ;0


Idag var det iaf Nordpoolen som gällde =D


Nu har jag också städat lite och snart ska jag börja göra cheescake till festen och sen duscha, rulla upp håret osv. Imorgon är det STUDENTEN. Har inte riktigt sjunkit in ännu att jag aldrig ska tillbaka till den skolan :)

Lyx-champange och kyrkan på förmiddan..

På kvällen blire Grace med säkert många familiar faces, fast vi stannar nog inte allt för länge, måste sova för att orka upp och börja förbereda och orka med hela dan och kvällen efter det med alla gratulerade tornedalingar, jag och min skugga. Loverboy, were the only ones.

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards