mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Izabella - 31 maj 2009 13:46

 


Soooolllliiiiiigggtttt.... Det är verkigen härligt, om ni bara visste hur mycket jag och A har längtat till sommaren.


Kolla ner - Storyn i förra inlägget är klar^^


Igår var en hemsk dag, var så sur också (mycket på mina ex.sambos, så det var tur att jag inte ringde er tidigare), fast den slutatde bra. och själva anledningen till att jag ägnade mig åt det jag gjorde var ju god. Kändes så bra att få smälla igen lägenhetsdörren för sista gången, få ett "trevlig sommar" av granntanten och fara därifrån.


Idag har jag kommit hem från A, cyklat med Lava, försökt trimma henne, duschat osv, gjort det här och nu ska jag fixa kaffe och tvätt åt mina obegripliga föräldrar (försöker vara lite snällare mot dem) och sallad till middag. Senare får vi se om jag åker till älsklingen igen för att fira hans mamma, annars bli det nog ganska lungt.


Det bästa med idag är att jag inte känner samma ångest, nu när jag ska sova i Luleå är söndag bara söndag.


Kan förresten rekomendera en härlig romantiskt komedi, Bride war. Var bättre än jag trodde!

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards