mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Izabella - 22 maj 2009 17:38

You're the one I need
The way back home is always long
But if you’re close to me
I'm holding on
You're the one I need
My real life has just begon
'Cause there's nothing like
Your smile made of sun
 
  

Hade en awful day i onsdags, alldeles för mycket stress och press. Jag sa till fanny att det var för mycket och att bara något litet skulle göra att bägaren rann över. Vilket den också gjorde, när jag kom hem.

Känns som att allt går utför..


Igår var det bättre, då kom älsklingen och räddade mig från mig själv och från alla andra (förslåt!). Tur att du finns.


Idag har jag pluggat för lite, istället har jag och mamma varit och shoppat. Mycket folk, men det är som terapi för mig :) Nu ska jag mamma och pappa fara och hälsa på A och hans familj i deras stuga. Fli är i Nyköping med cheerlaget och ska bli bäst i Sverige ;) Se Y!

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards