mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Izabella - 7 maj 2009 09:18

 


Äntligen är det dan före dan. Nu tornar helgen upp sig ganska tydligt. Blir nog en ganska fullproppad sådan.. Med älsklingen och andra roliga saker, but unfortunately, some schoolish things too.


Påminnelse till mig själv:

OBS!!! Är oroväckande mycket som ska hinnas med innan vi slutar! Sista datumet för skolarbeten, då betygen ska vara satta är fredag vecka 22 (bara om dryga två veckor!) ;o

Nyss var det helt lugnt, men som jag sa så skulle plötsligt alla prov och inlämningar ramla på oss. Lärares hjärnor måste vara programerade på samma sätt för alla tycks komma på allting samtidigt. Vi blir begravda under alla papper och jag hoppas jag hinner kravla mig upp innan vi ska åka traktorflak i piteå centrum med björkris på.

Verkar iaf som om alla känner lika dant, var man än vänder blicken ser man någon råpluggande trea som klagar på både det ena och det andra som inte kommer att hinnas med. Känns ganska skönt att jag inte ska med på "klassresan" som kommer snart eftersom detta gör de få som ska dit ännu mer stressade.


Ringde nyss och väckte minna (som knappt hade någon röst stanckarn). Miss you girl! take care..

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards