mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Izabella - 24 januari 2009 14:23

Gillar faktiskt den här låten, lungt den bästa av idol-vinnar-låtarna hittils.


Har just ätit klart plättarna jag gjorde till mig själv. Konstigt nog var jag jättesugen på just det till lunch så gick och köpte ägg, tillverkade egen hjortronsylt av bär jag inte visste att vi hade och knäckte massa nötter till. Känner mig lite ensam för tillfället, men ska försöka plugga nu i alla fall.

Har nött friends och läst massa, promenerat med hunden, glott på grannens nya bäbislabrador och tagit det lungt.


Krya på dig min schackmästare;)


Lite onödigt nonsens ni ändå inte vill läsa, men kände ändå för att dela med mig av min ovanligt lugna och filosofiska lördag. Hela veckan har varit ovanligt lugn för den delen som de flesta vet. Mesta av tiden har spenderats i byn vilket har varit skönt, om man inte räknar med alla ont-i-magen-attacker.

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards