mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Izabella - 18 januari 2009 10:43

En effektiv helg har detta hittils varit. I fredags tog jag itu med en massa måsten som inte ens är värda att nämnas hela dan och sen drog jag och ea en sväng till anatolia och bara pratade. Och försökte skaka av oss några ganska desperata killar som kom vinglande (okej så fulla var dem inte) till vårt bod. Igår gjorde jag och gabbi äntligen ett lyckat besök i backen med våra brädor och hade det härligt. Att jag skulle bli ett sånt snowboardfreak det trodde nog inte många för ett par år sen:P Snart är jag redo för vågorna i... australien? Haha nä det må vara surfarnas paradis men också för världens farligaste djur. Hursomhelst så såg jag,anton,gabbi och emmi den 3 h långa Australia igår. Före det var vi (minus emmi) på Thai thai och käkade lite. Före det var jag hos anton ett tag och före det hann jag med två telefonsamtal (minna och mikaela). Är ganska nöjd med helgen hittils. Den är ju faktiskt inte riktigt slut än. Nu ska jag ta ut hunden, vika tvätt och sen vet jag inte vad som händer. Skönt att alla måsten tagit slut.

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards