mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Izabella - 8 januari 2009 10:22

GRACE i måndags med fannyy och massa folks (många jag inte sett på länge, typ halva gamla 9b:2 var där ju;) Det hade nog varit kul om jag inte varit så trött, men det var okej :).:JUST DANCE :.


Igår tog tröttheten ut sig på riktigt..

Emmi: Vad har du gjort under lovet då?

Jag: Ehh..*jäsp*.massa saker...dd?

Emmi: Jag har sovit, sovit, sovit och sovit..


Det måste vara det enda jag inte har gjort speciellt mycket (förutom plugga kom jag på nu) Iaf, fick medhåll från f också haha:) Vi känner oss slitna av lovet :p fast det är på ett annat sätt än på det sättet man blir sliten av skolan som tur är.


LoVET ja, vad har jag gjort egentligen? allt och lite till, ibland ingenting.Har haft det BRA iallafall, är nöjjd. Fast det kunde gärna ha pågått lite längre. Vi var ju till och med tvugna att börja en dag tidigare än alla andra jag vet borträknat från granare (och sthlmare tydligen).


Till helgen är det (redan) typ fullbokat. Blir snowboard med gabbi imorgon (hoppas det blir varmare), stan med emma på lördag och sen fest hos ea. På söndag blir det anton och sen tillbaka till ö-byn.  

  

Congratulations gabbi! :))

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards