mat mode och livet enligt bella

Direktlänk till inlägg 6 november 2008

det kommer ordna sig..

Av Izabella - 6 november 2008 10:52

 Skitsur igår efter det misslyckade simhallsbesöket (var tvungen att sätta mig i bastun och sura ett tag så jag inte helt förstörde stämningen för the sambos. Tröstade mig senare med Grey's och härliga män, där avsnittet jag längtat efter kom, haha tro det eller ej men har hittat kategorin;)

Hatar hursomhelst att ge mig ut och träna och så blir det pannkaka av allt ihop - stör mig på det där uttrycket, använde det bara för att jag såg att dem ändrat lunchen till pannkaka. Ge mig skaldjussallad till och jag är nöjd. Go gransmaten!

Fick just glamourbesök på bondeskolan, mohaha. Nej,inte direkt, men nu har jag ätligen mina produkter!

Låter jag ovanligt munter nu är det ju såklart för att det är fredag för mig. Hoppas bara att bussen tänker släppa in mig med vildingen för färd till verkligheten igen.. äntligen, när vi hade studiebesök på tekniska i tisdags, och jag och fanny for med bussen tillbaka till byhålan och bondesamhället kändes det som att man bara ville resa ragg och slå klorna i marken som en katt som inte vill bada.  


ännu ett ovärt inlägg jag vet

but this is just it fanny:



Hej allihopa
Hej hej hallå
Hej goddag, tack goddag, hej goddag
Hur e läget? Jo, tack.. såhär är det
att ännu en gång står vi inför samma gamla problem som vanligt.
Dom ofantligt stora, och dom pyttesmå.
Och jag vet som vanligt inte hur vi ska lösa dem eller komma över dem
här sakerna som står mellan oss och total lycka.
Men... vad jag tror är att om vi skiter i det och inte gör ett piss
så kommer nog tiden att lösa hela grejen, för tiden har en sån magisk effekt på oss.
Mañana mañana... eller manana manana som vi säger.
skjut på det, skjut på det. Skjut på det..


Det kommer ordna sig, det gör det alltid
Jo, det löser sig, så brukar allt bli
det kommer fixa sig till slut
det är inget tvivel om, fast nu känns skiten sur
och flera mil ifrån, det ordnar sig...
Det kommer ordna sig, det gör det alltid
Jo, det löser sig, så brukar allt bli
det kommer fixa sig till slut
som allt annat och om det inte går nu så skjuter vi bara fram det
för det ordnar sig


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabella - 27 november 2011 15:54


  Jag vill prova blogga på ett nytt ställe, och Devote tycker jag verkar bra om man vill skriva om mode. Därför får ni nu följa mig på:   http://bellasgarderob.devote.se/   Min gamla blogg kommer dock också att finnas kvar!          ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:27


Förrsten hörrni, kom ihåg att tända första ljuset: Detta är från förra året men samma ljus tänds idag:)        ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:03

  Hej vad gör ni idag? Här har vi en stanna-inne-hela-dagen-dag vilket är givet efter igår. Vi tänker beställa pizza och bara ta det lugnt. Kaffe och DH betyder det för mig ;)   Jag har i alla fall tittat runt på klädsidorna som valigt, här är ...

Av Izabella - 26 november 2011 22:22

         Topp Vila (som jag fått), leggins H&M, skor Dinsko, kofta Gina, Armband SNÖ och HMtrend, Örhängen Pieces.   ...

Av Izabella - 26 november 2011 20:55

                 Hej på er! Jag, flisan och Anton sitter här och väntar på att en liten sen middag ska bli klar. Vi pustar ut efter att hela kalaset har åkt hem. Alla dem bästa familjerna var här alltså min, "stora familjen", Antons och ha...

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards