mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 19 september 2008

Av Izabella - 19 september 2008 12:38

Gammal video, gammal låt, men alltid lika bra brolle!



Av Izabella - 19 september 2008 12:07

Vill ha! Älskar Angela Gotborns smycken, har nästan lust att beställa ett armband från nelly, men känns lite riskabelt.. vet inte vilket jag vill ha heller, men dessa två modeller var dem jag fastnade mest för tror jag (vet inte vilka färger) dock syns dem dåligt på bilden.

 Är såå döless på så mycket av mina smycken att det känns som jag vill slänga dem och byta stil helt. Det vill jag ju inte egentligen, men nog skulle jag behöva byta upp mig lite C:


nelly.com

Av Izabella - 19 september 2008 11:07

Tappade rösten igår, eller nästan då. När jag försökte uttrycka mig på annat sätt än att viska så kändes det som sjuttiotusen knivar i halsen på en gång. Precis som det känns när jag sväljer, så jag gav upp prat-försöken ganska snabbt. Hostar tills jag nästan spyr, hostmedicinen funkar ej verkar det som, eller jag vet ju iof inte hur mycket jag hade hostat utan, suck.

Behöver jag säga att det inte blir nån utgång för mig?


Jag har ingen feber och det är så skönt, är så mycket piggare iaf, som ni ser orkar jag ju sitta vid datorn! :}


One Tree Hill är en serie som jag gärna hade velat följa, ser bara nått avsnitt då och då, är så svårt att hoppa in typ mitt oså..

"Here's my philosophy on dating. It's important to have somebody that can make you laugh, somebody you can trust, somebody that, y'know, turns you on.. And it's really, really important that these three people don't know each other." /Brooke

emma hade citerat just det här citatet jag tänkte ha med från avsnittet igår (tror jag det var). Var ju bara så kul när hon sa det :P


Även om jag själv har världens mysigaste Anton<3

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards