mat mode och livet enligt bella

Direktlänk till inlägg 14 september 2008

"det här är nog ändå den bästa förkylning jag haft"

Av Izabella - 14 september 2008 20:28

Sitter och käkar fishermans friend's och dricker té med honung, svartpeppar och ingefära. Huskurer is the shit :P haha, men det är faktiskt ganska gott och halsen har blivit lite mer svälj-bar.


Lite bättre nu är jag, iaf febern har gått ner. Det hela började igår med att A inte kunde följa till badet pga halsont. Jag for iaf med flisan och tessa, men efter det började jag frysa och ha ont i halsen. Perfekt, jag som hållit mig så länge från att bli förkyld, tänkte jag och for iaf på middagen jag var bjuden på. Lyckades hålla gnistan uppe med glansiga ögon och varm panna. Senare på kvällen var vi båda ganska sjuka så jag for hem. Sen hade jag feber hela natten, har mått urkasst. Yrat och haft mig

 Trodde att vi var skyldiga kommunen 47 000 imorse (tur att jag inte yrar lika mkt som när jag va liten iaf)

Där ser man, jag åkte dit iaf. Vi kom fram till att det är hans bror som smittat anton - som smittat mig. Det är tydligen vad som krävs för att jag oxå ska trilla dit, bad+att pojkvännen (yes he is) blir sjuk.


<3


Nu vet ni alla som inte redan listat ut det.

Är så glad att vi inte är släkt, haha. "Det hade ju varit ganska störande", jo om man säger så ja. Men visst känns det lite konstigt att det är vi, men samtidigt praktikt, jag menar vi behäver inte förklara så mycket vem olika folk är osv, jag menar jag vet vem hans farmor och farfar är ;D Så oväntat, så bra.



 
 
angelica

angelica

15 september 2008 00:09

congratz darling ;)

http://angelicato.bloggagratis.se

 
Minna

Minna

15 september 2008 09:10

Men grattis :D (varför får jag aldrig reda på nå >.

http://synvinklar.blogspot.com

 
Ingen bild

Jzza

15 september 2008 09:38

thanks friends =)

 
Ingen bild

emma

15 september 2008 10:19

ååå vad kul! är jätteglad för din skull :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabella - 27 november 2011 15:54


  Jag vill prova blogga på ett nytt ställe, och Devote tycker jag verkar bra om man vill skriva om mode. Därför får ni nu följa mig på:   http://bellasgarderob.devote.se/   Min gamla blogg kommer dock också att finnas kvar!          ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:27


Förrsten hörrni, kom ihåg att tända första ljuset: Detta är från förra året men samma ljus tänds idag:)        ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:03

  Hej vad gör ni idag? Här har vi en stanna-inne-hela-dagen-dag vilket är givet efter igår. Vi tänker beställa pizza och bara ta det lugnt. Kaffe och DH betyder det för mig ;)   Jag har i alla fall tittat runt på klädsidorna som valigt, här är ...

Av Izabella - 26 november 2011 22:22

         Topp Vila (som jag fått), leggins H&M, skor Dinsko, kofta Gina, Armband SNÖ och HMtrend, Örhängen Pieces.   ...

Av Izabella - 26 november 2011 20:55

                 Hej på er! Jag, flisan och Anton sitter här och väntar på att en liten sen middag ska bli klar. Vi pustar ut efter att hela kalaset har åkt hem. Alla dem bästa familjerna var här alltså min, "stora familjen", Antons och ha...

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards