mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 2 september 2008

Av Izabella - 2 september 2008 09:28

Nu ska jag bara försöka leva i nuet, acceptera allt som händer. Eller inte bara acceptera, utan välkomna hösten.

Av Izabella - 2 september 2008 08:44

För dem som vill veta så har vi mist sagt haft problem med hundarna. Eller hundarna och grannarna ska jag kanske säga. Det hela började förra veckan, ANDRA dagen (!) vi bodde där med att två beklagade sig till oss om att man inte får en lungn stund i trappuppgången efter att vi åkt till skolan. Nu, andra dagen i andra veckan, har vi tvingats ta hem hundarna.

Hur det blir senare, om vi kommer behålla lägenheten nästa termin eller ej, återstår att bestämma. Hade jag inte valt hundkursen jag valt att läsa nu i trean, hade jag haft stora problem med Lava *så tur*.

 Det var en jobbig dag igår.


Det har hänt så mycket dem senaste dagarna, veckorna, kanske månaderna i livet, så mycket problem, lyckor och olyckor att det blir både för mycket och för svårt att skriva här. Allt på en gång.

Det får mig att må illa.


 Nu vill jag åka hem och skita i den här jouren och villan och skolan... :)


Hem till dig.


-----------------------------------------------------------------


Oh baby when you talk like that
You know you got me hypnotized
So be wise and keep on
Reading the signs of my body


Oh boy, I can see your body moving
Half animal, half man
I don't, don't really know what I'm doing
But you seem to have a plan
My will and self restraint
Have come to fail now, fail now
See, I am doing what I can, but I can't so
you know
That's a bit too hard to explain


Regret. Forget

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards