mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Izabella - 25 augusti 2008 13:01

Nu ska jag till stan fram och tillbaka, bara för att köpa ett desperat par skor. Hur många par skor har hon egentligen? tänker ni väll. Men saken är den att jag har typ sjuttielva klackar, ballerinas osv. men sen några dar sen - inga vanliga skor! Jag har alltid så otur med skor, de rosa jag köpte för typ en månad sen har regnat bort. Det är sant, för när vi bodde i lägenheten gick jag och gabbi med vovvarna i timmar i ösregn, och ja tror dem fick vad dem tålde, måste vara mögel lr nå i dem, för man kan knappt gå i närheten utan att hålla för näsan :S


Jag hade ett himla saknat samtal med ea igår :D Vissa vänner behöver man nästan aldrig träffa, och ändå kunna prata om nästan allt när man väl träffas. Andra vänner måste man vara med stup i kvarten för att man inte ska glida i från varann. Jag tror det är den första typen av vänskap som håller livet ut. 


Jaja nog om det, bussen kallar!

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards