mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av Izabella - 24 augusti 2008 20:13

Det var kul i fredags på krogen. Dansen, musiken, människorna, allt. Har jag saknat enormt, det var länge sen jag dansade så mycket. Så hände det så mycket också.  


Igår hade jag en bra kväll också, middag hos "lilla familjen" med ett åttonde ansikte runt bordet. Vi åt cesarsallad och blåbärspaj till efterrätt. Det var riktigt trevligt faktiskt :D


Message to people:


I don't know what you do but you do it well

I love your smell


Uttjatad duffy-låt alla typ vill kräkas på. Men raderna har etsat sig fast i mitt huvud. Precis så.


*I hope we meet again. Så jag åtminstone kan tacka dig för cidern. Men nu har jag annat för mig, sorry. Hope you forgive me, but some way i don't want you to forget me*


*Fanny - ny insikt? fortsätt ta alla chanser i livet. Lev i nuet. You only live once in this world! Jag tycker om dig så mycket gumman<3* 


Nu ska jag dra en snabbis till ea (saknad) så godnatt folks! (jag vet att inlägget blev väldigt klottrigt och osammanhängande, men allt kan jag ju inte skriva här) //bellaaa

  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards