mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Izabella - 18 augusti 2008 23:16




Har mått så bra idag. Ibland tänker man klarare då tycker jag.


Så jag har bestämt mig för en sak.

Allt och alla förtjänar en värdig chans, that's why i'm not gonna give it up now.


Hur jag känner senare är en annan sak




Av Izabella - 18 augusti 2008 22:46

Haha var tvungen att pryda min blogg oxå.

Tkr oxå att "Elizabethtown" var bra, gullig och bra. Kul med filmer där man får se allas vår bloom som "vanlig kille" och inte typ pirat eller grekisk prins.


  Anyway, love. Vi får se hur det blir med det i verkligheten. tänk om saker kunde bli lika gulliga och romantiska som i filmer. Sällan.


Idag har jag inte gjort mycket. Men jag har haft det såå skönt, ensam. eller åtminstonde på människor, Lava var såklart här. Hon har legat nedanför mig på golvet, och jag i soffan. I flera, flera timmar har jag glott på vänner - säsong 2 som jag köpte på Ica Maxi igår. Lindrat min abstinens, haha ´behövde inte ens fara till stan. Även om jag funderar på att göra det imorgon iaf. Sexandthecity - säsong 2 hittade jag inte där på stormarknaden. Plus att jag har stads-abstinens.


Har tänkt på hur det ska bli sen om jag typ bor i sthlm, kommer jag då ist att få landet-abstinens? haha. Jag behöver verkligen både och. Men tror iaf jag skulle trivas bra i en storstad. Sen när jag blir äldre och ska "stadga mig" som jag och f kallar det blir det väll nån idyllisk liten villa utanför buller och stessade människor. Är intressant att fantisera om hur livet kommer att bli, särskilt som saker sällan blir som man tänkt sig. När mamma var liten sa alla hennes syskon utom en att dem skulle bo på landet bli bönder när de blev stora. Idag är det bara hon som sa "jag ska absolut inte bli nån bonde" som bor på landet och har iof inte kor, men hon har kalkoner, höns, får....:D


Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards