mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 28 juli 2008

Av Izabella - 28 juli 2008 21:20

Does the smiles always means something, or do they not?


Jobb idag igen. Men vi fick sluta 14.30 - JIPPIEE!! Första gången nånsin jag slutar tidigare. kanske beror det på att den annars så snälla chefen har tagit semester och dem andra är sämre på att hitta på saker?


Den där chefen fyller i alla fall år idag, grattis älskade gudfar!


stan sen en minisväng med gabb och angi. Cykel hem. haha ja jag hittade!


Låter som en toppendag med andra ord - but something deep inside hurts, and it's really bad.


What shold i do? no, i know that, but what do i want do do?


Av Izabella - 28 juli 2008 21:11

I fredags var det pdol för the 3 bandidos (ett mexikanskt matstånd hette så ;P)

Jag menar förstås fanny, gabbi och mig själv.


Jag har fått nått nytt och lyssna på, nämligen Takida^^

Så brraraaa dem är, verkligen.. att jag inte tänkt på det förr.


I alla fall allmänt trevlig kväll med goda langos och goda vänner :D


haha fanny jag kom också i säng precis samma tid ;P


 

*Nästa helg - LK*

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards