mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 24 juli 2008

Av Izabella - 24 juli 2008 18:48

När jag var liten tyckte jag alltid det var orättvist att de vuxna skulle dricka så lyxiga och säkert goda drinkar medan man själv fick typ ett glas läsk (vilket jag aldrig riktigt gillat). Jag har länge velat smaka en sån här:

Av Izabella - 24 juli 2008 18:27

Av Izabella - 24 juli 2008 18:09

Jag har "avanserat" suttit i växeln några timmar under måndagen och onsdagen :d Nämen jag har varit vikarie för hon som sitter där egentligen för hon skulle plötsligt iväg o dem behövde en ersättare. "Tror du Izabella kan göra det?" hörde jag rolle säga i telefonen och sen fick jag efter en mini-introduktion glatt svara "ahlsell godmorgon" och koppla alla vidare. Det var ett relativt simpelt jobb, men innan hon gick på måndagen sa hon satt det skulle vara lungt, typ inga som hade ringt under morgonen. Så fort hon gått ringde det oavbrutet, så jag kan säga att det glada i "godmorgon" inte lät riktigt lika entusiastiskt efter nån timme. Jag hann inte ens äta min macka eller skriva detta blogginlägg (i kortare verson) då. Det var iaf roligt att göra nått annat ett tag, jobbar jag nästa år är det förmodligen detta jag ska syssla med, men skulle gärna ha typ varannan dag i butiken o varanan i rec.  


Idag kom det underligt nog ingen lastbil med gods så slö dag idag.

Då blir det en hel del i morgon med andra ord, men det är ju fredag, så man överlever. Dessutom pdol imorgon - ingen annan som ska joina??


Om lagret 710 på ahlsell:

"Det är smutsiga grabbar på ett smutsigt lager som tittar på gamla almanackor med nakna silikontjejer" xD


Och så mycket annat verkar dem inte göra heller -.- förutom sitta vid datorn (inte alla då).

Nä måste säga att jämfört med det jobbar jag hellre i butiken.

Och jämfört med "bastusovarn" jobbar jag hellre med anton.


Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards