mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 21 juli 2008

Av Izabella - 21 juli 2008 21:30

I bilen...


lite svammel, eller en hel del hanns det väll med i 14 h ;P


Du store björn


Som showade för alla, "titta vad jag kan"





<3 Blev ju helt kär i dom, kommer kort senare när jag rider på en, är dock på tessas kamera


Det är indisk elefant dom har på kolis


Såhär stor är en afrikansk elefant (fli är 1.56)


Shimpanser: en skötare kastade russin som godis till dem, detta var en hona (eller ska jag kanske säga kvinna) som ville ha alt sj :) Hon stod o klappade i händerna



biffot hos gorillorna, rolle o pappa tkr han liknar mike tyson


Enzo är less på mig som fotar xD sry gubben


Så nära låg dem


När deras paradis var så stort (en del av det), och så vackert..


Kolla klippan, det är "shiva"s huvud


Mr hajj på tropicarium


Ursäkta kvalitéten, så blir det när man zomar med en kodakC300 ;P

Nu ska jag gå och sova så jag orkar jobba i morgon. Förresten ring mig helst inte för sent på kvällen, försöker lägga mig tidigare då jag är sjukt trött på jobbet /Bella

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards