mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 3 juli 2008

Av Izabella - 3 juli 2008 23:10

Jag känner mig som ett vandrande myggoffer när jag går ut med Lava sent på kvällen/natten/tidigt på morgonen. Hon har av nån andledning fått för sig att hon ska pissa vid 3 igen, suck :S Hon som varit i princip rumsren på senaste tiden bara man går upp vid 6 :P Men jag står där, i mina nattkläder och känner vampyrerna suga - för lat för att ta på mig mer kläder såklart.


 Jag funderar nu på vad jag ska ta mig till efter gymnasiet, just for fun. Det är ju som ganska långt kvar :) Hur den nya fasen av livet kommer att se ut.

För ändring kommer det att bli!


Jag viill nog sommarjobba nån annanstans än på ahlsell till att börja med. Tänker söka i typ Gotland. När man är 18 (4 dar kvar;P) söker man ju vanliga jobb på ams så nått kanske det finns, café eller liknade.

Sen vill jag nog va hemma ett tag innan hunden och jag sticker nån annan stans i världen, kanske england, to practise my english skills and so on. scotland/wales? Fast först måste jag ju få jobb där också.

 Sen kanske högskola? (vad?)

Men inget är bestämt och allt kan ändras, vi får se vad framtiden döljer.

 Funderar på vad jag vill bli också, just nu har jag ingen aning. Det känns både kul att ha massa valmöjligheter och lite frustrerande att inte kunna sätta upp ett mål.

Men nu får jag ge mig med tjat om efter studenten, jag går imot min egen "lev i nuet" filosofi. Men det är bara det att jag längtar så mycket till den där nya fasen i livet! Trygga lilla lule och öjebyn känns inte vidare spännande. Någonting måste börja hända snart.

Surfing är min dröm att lära mig, det är en sån där ha-gjort-innan-jag-dör- grej. När det väl blir aktuellt är det en massa träning, pengar och resor som måste fixas, Men tills dess svettas jag på brädan i skidbacken!

Av Izabella - 3 juli 2008 19:11



Jag ska gå på Lulekalaset, självklart.

Tror det blir på tors och lör

Sen ska jag gå på Pitedansarochler också

Kanske på fredag

Men är inte riktigt säker på dagarna eller med vem jag ska gå.


Så nu undrar jag, På vad ska ni gå, När, Hur

???

:D



Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards