mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 29 juni 2008

Av Izabella - 29 juni 2008 18:22






 

Detta är en sommar jag bara kan önska att jag hade pengar. Jag älskar verkligen modet som härskar nu, så jag!


Jag försöker inte hänga med i modet slaviskt, men jag går på stan ofta för jag älskar det (bättre när man inte är pank förståss), hänger på så vis med på ett ungefär var det lutar och snappar upp det jag tycker är snyggt den säsongen (ofta något). Second hand och gamla reagalgar i butikerna ingår också i garderoben och utifrån det skapar jag min egen stil. Ibland känner jag att det rådande modet är helt fel och hittar inget utom typ basplagg osv, ibland är det så rätt, som nu!

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards