mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Izabella - 9 juni 2008 22:22

Frissan idag - måste rekomendera Attityd. Speciellt hon jag har haft några gånger nu, anna som är chef där. Hon är jättebra på att fatta hur man menar och så..

Hur som helst -Jag gillar min nya lugg. Men platt tror jag inte jag orkar/vill ha det hela tiden, även om det är superskönt nu.

Av Izabella - 9 juni 2008 09:13

Nu verkar det som att den omryktate byabjörnen som rev ett får för ett tag sen är tillbaka i våra krokar, för nyss när jag var ute med Lava såg jag björnbajs, eller det måste vara det! typ några meter från vår gård, på gränsen till skogen ;O sökte på internet och det kom upp liknanade *högar* från andra nallar.


Å snälla björn, göm dig där jägarna med sina bössor inte kan hitta dig!

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards