mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Izabella - 8 juni 2008 22:50

Jag kan somsagt inte låta bli att avundas denna kvinna ibland. Kanske beror det på att jag inte har en enda kurva på kroppen värd att nämnas, och än mindre kan dansa magdans (men nångång ska jag lära mig) eller sjunga, sån fantastisk röst hon har. Och sån självsäkerhet, tänk att våga bjuda på sig själv o sin sexighet sådär. Det enda jag kanske skulle kunna mäta mig med henne i är väll håret och möjligtvis längden (om ens det) haha ;P

Av Izabella - 8 juni 2008 21:36

Okej allihop, jag  överreagerade som vanligt. Det är orangare än det var först, det är säkert den lila färgen jag hade förra året som lyser igenom. Men det är obsolut inte fult. Har  själv  börjat  gilla  färgen jag har nu faktiskt :> Jag tror att vredesutbrottet jag hade i förrgår inte egentligen berodde på håret, jag bara tog ut det på något som egentligen inte var så speciellt. Vet inte om jag ens ska prata med frissan då alla säger att det är så fint nu. (Kanske kan vara därför jag sj börjar tycka det också)


hur  som  helst- så ni alla vet, mitt humör kan vara lite upp&ner ibland, har förmodlogen ärvt det av mamma (hon är 7 resor värre). Jag tror kanske ni inte riktigt har fått se så mycket av den bella men hon finns där, gladsurledsengladsurosv. ni fattar.. Jag brukar nog vara ganska bra på att pricka in mina utbrott hemma/när jag är själv/hejda dem när dem kommer som tur är. Sen så påverkas jag väldigt stark av det som alla kvinnor brukar få typ en gång/mån. Då kan jag börja grina för inget ju.


Jag som säger att jag aldrig  gråter. Det där stämmer inte längre om jag ska vara ärlig, jag gråter ju till&med när jag skrattar ;P   

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards