mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Izabella - 4 juni 2008 20:39

..inget snack om saken :D Vaar så varmt idag att det kan hända att lite sol fastnade på kroppen. Men det viktigaste för dagen var att det var skolavslutning och vi är fria, för sommaren iaf. Och jag behöver inte ha dåligt samvete och gruva mig för kemin iaf, för anki med runda magen kom o sa att jag klarade det bra! dvs. Jag behöver ALDRIG göra kemi mer i hela mitt liv!!! Kan jag säga att det känns skönt (när det var så med matten var det dock skönare). Nu ska jag se till (ja sure) att göra resterna i fysik tidigt i 3:an, så kan den nog faktiskt bli ganska rolig och okrävande för mig


  • Jag ska läsa Hundkurs (!) Jag och Lava<3
  • Jag ska läsa Historia B (förmodligen)
  • ser fram emot utrotningshotade arter oxå

Men nu ska jag ju inte snacka mer om skolan, förutom; Idag hade vi ju skolavsluting. Jag hade med mig lillen och gabbi hade med sina flickor. vi märkte att vi alltid kallar våra bäbisar för "lillen". HOn skötte sig ialla fall bra, hon o collis va inte så enormt busiga (andtagligen värmen) om man bortser från i början när hon såg ut som en sandkaka. För hon simmade! Min tjej simmade, och hon drog till vattnet och rullade sig i det grunda först, en äkta flatte med andra ord! sen busade dem i sanden = en ganska smutsig men oj så glad hund.


Sen när de andra började komma blev hon tröttare och tröttare och tillslut sov hon. Hon var så trött och varm men kunde ändå inte hålla huvet still när fannis skulle få henne att fastna på bild ;`P


 Vi träffade Quinn också (kanske stavas det så?), en annan 14-v flatttik :D Det var ett sånt sammanträffande och dem var så söta när dem lekte. men hon förvånade både mig, gabbi o emmi när hon gav sig direkt rätt länge i början, precis som det hade varit en schäfer eller nått, vi hade förväntat oss värsta kaxisen men hon kom igen på slutet.


 Dom är bara för härliga, dessa sjöodjursungar! <3


Senare idag kom angelica förbi och tittade på min lakritsunge :) nu har dom flesta sett henne.

Jag, skåne förra sommaren


Planerna för sommaren -08

  • Vara och Träna med Lava
  • Kanadensartur igen
  • Islandshästtur igen
  • Kolmården??
  • JOBB
  • Inflyttning (sfest? det har ni inte tänkt på va;P)
  • Födelsedag - what's new? Jo,*18*
  • Bada, sola, shoppa-okej inte så mycket kanske. All the money to you dirty dog.

Älskar er vänner!             (& Äckel-djuren också då)



Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards