mat mode och livet enligt bella

Direktlänk till inlägg 2 april 2008

Eggs are eggs and humans are humans, but sometimes eggs are better.

Av Izabella - 2 april 2008 18:40

  • Sitter här och äter ägg. Förundras över hur människor kan bete sig när de inte kan se en sak från båda sidor, när de inte vill förstå eller kan förklara. dem  flesta  fattar  nog  vad  jag  menar  här, det har väll knappast undgått en själ här i bloggvärlden idag. Ämnet gör att jag blir påmind om hemskheter.

  • Jag kan förstå båda sidor på så sätt att det är svårt att prata och förstå i respektive situationer, som fanny säger är det som en "vägg" imellan tror jag. Jag kan förstå om man blir sur när folk skriver (vad man anser) vara dumma saker om ens vänner för så känner jag med, men kom igen nån måtta får det väll vara!

  • Jag sov bara 3 timmar inatt, kunde av nån andledning inte somna som det kan bli ibland. Kanske beror på att jag sov 12 timmar natten innan=)

o.-         *        -.o 


Visste ni föresten att ägg (är GOTT!)innehåller alla vitaminer utom C? Det innehåller oxå massa järn och protein, precis vad jag med min kropp behöver.  Tycker faktiskt att det är en av våra bästa livsmedel. Ett sånt här har jag by the way ;P^^              *End of inlÄGG*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabella - 27 november 2011 15:54


  Jag vill prova blogga på ett nytt ställe, och Devote tycker jag verkar bra om man vill skriva om mode. Därför får ni nu följa mig på:   http://bellasgarderob.devote.se/   Min gamla blogg kommer dock också att finnas kvar!          ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:27


Förrsten hörrni, kom ihåg att tända första ljuset: Detta är från förra året men samma ljus tänds idag:)        ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:03

  Hej vad gör ni idag? Här har vi en stanna-inne-hela-dagen-dag vilket är givet efter igår. Vi tänker beställa pizza och bara ta det lugnt. Kaffe och DH betyder det för mig ;)   Jag har i alla fall tittat runt på klädsidorna som valigt, här är ...

Av Izabella - 26 november 2011 22:22

         Topp Vila (som jag fått), leggins H&M, skor Dinsko, kofta Gina, Armband SNÖ och HMtrend, Örhängen Pieces.   ...

Av Izabella - 26 november 2011 20:55

                 Hej på er! Jag, flisan och Anton sitter här och väntar på att en liten sen middag ska bli klar. Vi pustar ut efter att hela kalaset har åkt hem. Alla dem bästa familjerna var här alltså min, "stora familjen", Antons och ha...

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards