mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 16 februari 2008

Av Izabella - 16 februari 2008 21:49

har kommit fram till att min blogg är en så oändligt tråkig blogg. jag anstränger mig inte ett enda litet dugg på att få till såna där roliga 'bloggiga' texter om ni fattar vad jag menar. Fattar inte hur någon orkar läsa.. Jag som typ vill bli journalist och alltid får höra hur bra jag skriver, ha ha. Ja inte då i bloggen i alla fall, fattar inte själv varför! Kanske borde börja anstränga mig och skriva som när jag gör arbeten i skolan och sånt. Skriva som jag skriver när det är på riktigt, då vorde bloggen betydligt roligare ju. Egentligen fattar jag inte ens att jag orkar driva en så tråkig blogg. Så tycker jag.

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards