mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 28 januari 2008

Av Izabella - 28 januari 2008 19:23

Våran årliga trip till Kåbdalis blev som förväntat,

eller nästan över som vanligt :D

Jag älskar den här traditionen, det slår alla andra högtider utom jUl.

Otroligt bra väder, Otroligt bra snö i backarna och Otroligt god mat.

Det kändes bara lite kort, även om vi hade en extra dag det här året.

När jag har tid ska jag lägga några bilder.


Jag förstår dig fanny med bloggen, jag brukar ju som ni kanske har märkt bara skriva precis när jag känner för det, vilket kan innebära att man ibland får vänta i någon månad ínnan man ser skymten av ens lite kludder. 


har märkt att

Min smak har ändrats nu på senare tid, har blivit väldigt förtjust i viltkött av olika slag, smaken av älg är tillexempel helt fantastisk.

Förutom det så älskar jag fisk, skaldjur osv. ännu mer än förrut;


AllT goTT kommer från haveT 



Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards