mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 17 januari 2008

Av Izabella - 17 januari 2008 21:08

Beskriv dig själv med fem ord: -En liten, djurtokig, empatisk, häsosam och tankspridd människa


Nämn någon/några personer du kan berätta allt eller nästan allt för:

-Mina före detta (o kanske igen snart) sambosar, mamma. mf


Skulle du byta liv om du fick? -Nej!


Tror du att du kommer ha kontakt med dina nuvarande kompisar om 20 år?

-Inte alla tror jag, vissa glider man naturligt ifrån mer än andra, det kan man inte veta innan vilka.


Vilken dålig egenskap tror du är din sämsta? -Kanske att jag ibland tänker för mycket på andras problem. Har svårt att säga nej,, oj två.


Har du någon gång varit i slagsmål? -Nä inte på rikt, gör jag inte fivilligt precis!


Skulle du klara av att vara vegetarian/vegan? -Jo men skulle inte vilja..

älska älgkött, torkat renkött, oxfilé ;P


Är du en såkallad Dramaqueen? -Va? Nej,..


Vad skulle du göra om du fick 1 miljon i handen för en dag? -Go shopping! ge en slant till barnen i afrika faktiskt också.


Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag? vardagliga saker för att se om det känns nån skillnad. Se mig i spegeln ;>


Måste jag också utmana nån? Har ingen att ta>>

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards