mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 15 januari 2008

Av Izabella - 15 januari 2008 20:18

Tänkte bara upplysa er alla om hur vacker "min" ras är (om allt går som planerat behöver jag snart inga " runt ordet min!)


 

Av Izabella - 15 januari 2008 19:31

A jag vet det är irriterade när man går in på nåns sida gång på gång utan att personen i fråga har skrivt ett skit. Jag vet :o


Ibland får jag perioder då jag bara inte känner för att skriva, ibland håller det i sig i några dar, andra gånger veckor. Men det är MiN blogg, så jag skriver när jag vill och ni läser när ni vill. Jag skriver ju ändå inte för att ni vill läsa utan för att jag vill skriva (och då vill jag ju att ni ska läsa)>< det där fattade jag knappt själv, men iaf. :@


 Viktigt sen sist, bara för att göra nyfikna tillfreds:

  • Varit till Mik och Tommy, som ni redan vet. Ni ska veta att det är skönt att ibland bara få sätta sig på bussen helt ensam, som att fly från allt. Jag och mik har alltid så mycket att prata om och det är härligt att vara hos dem. På natten en dag i kardis höll krille på o titta på pistvakt, vilket störde oss så mik sa till hela tiden. Sen var vi nog lite trötta, för allt var plötsligt så otroligt kul och fick skrattatacker så alla de andra inte kunde sova ;P

       

  • Jag har svart hår. Egentligen hör det ju till förra punkten för det var kusinen som fixade det. Hon själv blev mörk brunett efter alla om och men.

  • Skolan har börjat igen. Suurpriiise va?
  • Inga ursprungligt mina möss lever nå mer :/ Hon fick i alla fall dö i sällskap.

  • Fanny har varit dödligt sjuk. Nja inte riktigt, men vi blev allt lite oroliga.

  • Jag har börjat fundera på valp från Piteå istället. I det fallet blir det Sälma som är mamma, och jag tror att ovanstående person kan hanens namn utantill;P Jag ska dit på söndag!!! *känner mig smått nervös..* Har för övrigt äntligen kunnat lägga beslag på (ett lånat) ex. av "Flatcoated retriver", boken jag suktat efter i månader.

  • Har prövat på två pass på shiva av min nya favvoyogaform - och nu SKA jag ha ett kort. Då kanske det är jag som står där framme om tio år. Kan i alla fall drömma.

Med reservation för änringar (kanske kommer på nått mer jag vill dela med mig av)



Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards