mat mode och livet enligt bella

Direktlänk till inlägg 25 december 2007

himlen i min famn

Av Izabella - 25 december 2007 22:27

Det har varit en alldeles underbar jul (hittils iaf, för det är ju faktiskt så att julen varar länge till)


Jag fick mycket bra presenter, och det visade sig att mamma bara hade skojjat när hon hela tiden sagt att de inte hade hunnit köpa några julklappar, att vi inte skulle få så många.. när vi hade öppnat alla sa hon att hon hade börjat i oktober!


Detta år var det två tomtar haha. Pappa och rolle "var och köpte tidningen" och plötsligt knackade det och en liten tomte med finsk brytning tittade in ;p sedan efter ett tag så knckade det igen och en lite längre tomte med skoterhandskar och hjälm kom in i köket. Sedan låtsades dem att det hade blivit dubbelbokat :D det var lite kul faktiskt.,

Idag har jag och rolle yogat, vilket jag inte hade gjort på jättelänge men det gick bra ändå, ganska iaf :p i skulderståendet höll jag inte balansen i början och benen damp i backen, men med lite hjälp från herr yogamaster gick det tillslut. Resten av dagen har vi bara slöat och pysslat på med våra nya saker.


Det var så roligt när man var liten och vaknade på juldagsmorgonen och bara lekte med alla gossedjur, barbiesar och målarböcker hela dagen. Numera är det inte så mycket som går att hålla på med av det jag får, men som tur är så har man ju syster o kusin som fortfarande får TV-spel och annat skoj ;D

Men är somsagt MYCKET nöjd med allt för tillfället. Förutom att "lilla familjen" åker tidigt imorron.


Julen är vår allra bästa tid, då önskar vi varan en härlig frid

alla börjar i september, drömma om en vit december

och allt fint som julen har att ge..


 Julkatt <3


Julmatte


 
 
f

f

26 december 2007 09:15

glimmer ;o

http://prism.bloggspace.se

 
Minna

Minna

26 december 2007 18:18

Har ni varit här och snott vår matta ;o

http://den-annorlunda.blogspot.com

 
Ingen bild

bälls

27 december 2007 18:43

haha har ni en sån?? :)

 
Minna

Minna

28 december 2007 22:37

Jojmen har du inte sett den? ;o
Den vi har haft under soffbordet, eller jag, vi har ju den fortfarande där...

http://den-annorlunda.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabella - 27 november 2011 15:54


  Jag vill prova blogga på ett nytt ställe, och Devote tycker jag verkar bra om man vill skriva om mode. Därför får ni nu följa mig på:   http://bellasgarderob.devote.se/   Min gamla blogg kommer dock också att finnas kvar!          ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:27


Förrsten hörrni, kom ihåg att tända första ljuset: Detta är från förra året men samma ljus tänds idag:)        ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:03

  Hej vad gör ni idag? Här har vi en stanna-inne-hela-dagen-dag vilket är givet efter igår. Vi tänker beställa pizza och bara ta det lugnt. Kaffe och DH betyder det för mig ;)   Jag har i alla fall tittat runt på klädsidorna som valigt, här är ...

Av Izabella - 26 november 2011 22:22

         Topp Vila (som jag fått), leggins H&M, skor Dinsko, kofta Gina, Armband SNÖ och HMtrend, Örhängen Pieces.   ...

Av Izabella - 26 november 2011 20:55

                 Hej på er! Jag, flisan och Anton sitter här och väntar på att en liten sen middag ska bli klar. Vi pustar ut efter att hela kalaset har åkt hem. Alla dem bästa familjerna var här alltså min, "stora familjen", Antons och ha...

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards