mat mode och livet enligt bella

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2007

fucking school in my finger, friends in my heart

Av Izabella - 24 oktober 2007 08:52

tänkte skriva igår. Tänkte men hann inte..blä :/


Jag har fått en konstig liten bula på mitt högra ringfinger, och har konstaterat att det är precis där jag håller pennan när jag skriver. Som en liten trampdyna har det blivit, sen i bussen konstaterades att gabb kanske oxå håller på o få en där hon har pennan, asså fatta, vi skriver så mycket att vi får bulor på fingrarna! :0


Jag känner att jag verkligen behöver träna och att jag verkligen inte hinner träna för nu hinner jag knappt sova, knappt äta heller för vi har så förjävla mkt i skolan, jag blir knäpp. Igår när jag höll på att ojja mig över allt jag ínte hann kom mamma och sa att jag inte fick stressa ihjäl mig, jag måste ju trots allt ha ett liv. men sådana här veckor känns det som att livet tar en liten paus, ett andetag liksom. För att sedan fortsätta när fredagen kommer och lovet börjar.


Min lilla älskade sötsiri har fått ett nytt halsband, det är rosa reflex med fiskskelett på <3


Häromdan när jag skulle åka buss från stan hem själv (gabbi sjuk) så satt jag först på en plats typ i mitten bredvid nån tant och sedan började hela bussen sakta tömmas på folk. Då förflyttade jag mig bakåt för att sträcka ut mig på de många sätena på rad där bak. Bussen tömdes på mer och mer folk tills det i pricip bara var jag och en tjej som satt typ tre säten framför mig kvar. Efter ett tag började jag fundera. Såg inte det där håret lite bekant ut? försökte skika i fönstret som brukar spegla personerna. Ea? var det du kanske, nä det kan det väll inte vara.. jag bestämde mig tillslut att testa lyckan och gick sakta fram. Kikade fram bredvid henne, och det var hon! vi hade suttit i samma buss i typ 20 min utan att märka det! Vi bara stirrade på varan med uppspärrade ögon helt länge innan vi började skratta.



Saknar er så mycket. Det är så härligt att träffas och snacka, men när jag går, då gör det så ont i mig. vi lever så skilda liv, nu mer än nån gång tidigare. Det gör ont.



Siri <3

 
 
Minna

Minna

24 oktober 2007 10:13

sån där bula har jag haft på fingret sen jag var sju eller nåt >.< på långfingret.

http://den-annorlunda.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabella - 27 november 2011 15:54


  Jag vill prova blogga på ett nytt ställe, och Devote tycker jag verkar bra om man vill skriva om mode. Därför får ni nu följa mig på:   http://bellasgarderob.devote.se/   Min gamla blogg kommer dock också att finnas kvar!          ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:27


Förrsten hörrni, kom ihåg att tända första ljuset: Detta är från förra året men samma ljus tänds idag:)        ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:03

  Hej vad gör ni idag? Här har vi en stanna-inne-hela-dagen-dag vilket är givet efter igår. Vi tänker beställa pizza och bara ta det lugnt. Kaffe och DH betyder det för mig ;)   Jag har i alla fall tittat runt på klädsidorna som valigt, här är ...

Av Izabella - 26 november 2011 22:22

         Topp Vila (som jag fått), leggins H&M, skor Dinsko, kofta Gina, Armband SNÖ och HMtrend, Örhängen Pieces.   ...

Av Izabella - 26 november 2011 20:55

                 Hej på er! Jag, flisan och Anton sitter här och väntar på att en liten sen middag ska bli klar. Vi pustar ut efter att hela kalaset har åkt hem. Alla dem bästa familjerna var här alltså min, "stora familjen", Antons och ha...

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards