mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 30 september 2007

Av Izabella - 30 september 2007 10:48

Buuhuu.. ingen agility för mig idag. Jag hade nästan glömt att jag kanske skulle dit till måttsund idag o se ekipaget gabbi-sippan tävla. Sen så trodde jag ju oxå att jag skulle fara dit med dem. När emmi ringde i morse var dem redan där och jag låg  i min sköna säng. Jag började fundera på om jag skulle dit eller inte och det slutade med att jag inte orkade. Sedan så ringde dem dock en gång till och sa att det fanns en MASSA sheltisar där, varav en som varit med i SM och en jättfin blue merle. Då drabbades jag av ett otroligt sug att fara i alla fall och sprang glatt till pappa för att fråga om han kunde skjutsa.


- Vi har ju ingen bil, mamma är på jobbet med den, sa han. ;/ :/:( snyft*

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards