mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 25 september 2007

Av Izabella - 25 september 2007 21:40

idag på svenskan så såg vi klart på den roligt pinsamma och ganska bra filmen linas kvällsbok. nu håller jag på med kemi vilket det är prov på imorgon, (och jag kommer dö), tänkte jag skriva, + att jag är sämst sämst sämst osv. men ska försöka att ändra mitt tankesätt lite så att inte min hjärna blir för smittad av alla onda tankar. Mitt hopp är att lita på emmi om att "det är bara en period, det går över".


 Allt på O

O... ja det stämmer ju nästan


jag vill inte veta och vill inte försöka räkna ut det andra inte vill att jag ska veta..............lr jo jag vill veta ;P



Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards