mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 12 september 2007

Av Izabella - 12 september 2007 22:28

Det där (nedanför) har jag ju publicerat idag som det jag skulle skriva igår, men det är ju en smart funktion att man kan skriva på gamla datum. jag blev skitsur när jag upptäckte att det inte ens gick att gå in på bloggen igår, just när jag har kommit på exakt hur jag ska skriva, blir aldrig samma sak om man skriver det man skulle skriva fast senare, det ger inte heller samma utlopp för skrivlusten.


Nu har jag i alla fall segrat över matten för idag, känndes så bra att förstå något!


(för sent som vanligt)-Godnatt till alla ;)

Av Izabella - 12 september 2007 21:49

redovisning på engelskan idag. Gick väll bra förutom mitt uttal av mices som under tiden jag pratade ändrades från just mices till nåt i stil med "mouses", i takt med att jag blev mer och mer nervös vilket ledde till att jag bara sa mer fel.


 Anyway, fanny som hade trott att min grupps redovisning skulle ta tre år efter att ha sett mina papper, fick själv korta ner sin för gabbi pratade, pratade och pratade. Sen så var det hela tiden en massa andra människor som glodde på fanny när hon generat skulle framföra sina texter, stackarn<3. Vi stod oxå ute i regner och lyssnade på gabbsis. Sedan fick vi bråttom till bussen som skulle ta oss till den andra bussen.


 Vi tog oss snabbt fram med håret klibbande mot ansiktet och kännde oss som engelskahjärntvättade urtidsmänniskor. Busschauffören tyckte dock inte det antar jag för han började ivrigt prata med oss om var vi kom från, skola mm. Om vi säger såhär; han uttryckte väldigt väl att han var SINGEL och att några regninga granstjejer var väldigt välkommna att åka i hans buss ;P

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards