mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 8 september 2007

Av Izabella - 8 september 2007 20:21


Mina vänner betyder mycket för mig. Ni ger mitt liv mening




Det var bara det jag ville säga, kom ihåg det, love u friends!



Av Izabella - 8 september 2007 11:48

Jag känner mig sliten så sliten. Jag behöver sova, men aldrig får jag sova.


Nu ska jag i alla fall ta paus i mina evighetsstudier och måsten och fara och äta kinamat :D Gabbs och jag ska till den där resturangen vid busstationen. Muumms... har längtat hela veckan! Det är bara så synd att ni andra inte kunde följa med, angi skulle till krills, nikke till nå (kommer inte ihåg) fannys vovve hade fått en fästing och emmis vovve löper+att det var nå annat. Blä. Hoppas maten smakar bra i alla fall.


Kramar till älskade vännerna!

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards