mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 2 september 2007

Av Izabella - 2 september 2007 22:02

Helvetesjävlaskitfanpissbajs hade jag kunnat känna just nu. Det gör jag också. Över min facking mattebok och över facking robert.



Ändå har jag som på ett sätt accepterat att det inte kommer att gå.

------------------------------------------------------------------------------------------------

jag och gabbi tog idag colleen till oss och lät henne hälsa på min familj. Siri sprang först till dörren i tron om att det var Sippan som kom, när hon upptäkte att det var nån annan skum typ spatserade hon iväg igen. Sedan satt hon bara och stirrade på henne från sin princesstron, åsså blicken; "Vad är det där för ett mossfoster, vilket litet äckel" :P Efter ett tag somnade Colleen på golvet och vägrade vakna så gabbi fick bära hem sin bebis.

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards