mat mode och livet enligt bella

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2007

en ormgrop

Av Izabella - 29 augusti 2007 21:25

hmm... hur ska jag börja? Har inte bloggat sen urminnes tider som vanligt. Ja det börjar bli det nu, som vanligt. Har funderat på att ta bort den helt men ångrat mig, tänk om jag vill skriva nån gång. Som nu? Ja jag skriver ju så..


nu är det så att jag verkligen känner igen mig i Martina Haags "Underbar och älskad av alla" Jag har läst boken som kanske de flesta med ögon vet går på bio nu. På verenda busskur finns det sen ett tag sedan kvadratmeterstora affischer.Jag känner mig lite som hon, som Isabella;


Allvarligt, det känns som att hela mitt liv har fastnat och jag står och trampar på samma ställe, gått på grund och inte kommer nån vart. Det känns som att jag väntar på att nått ska hända, som att mitt egentliga liv som jag egentligen är ämnad att leva ska börja ta fart snart. Men det händer aldrig. Det är här jag ska vara, här och nu. men nej så känns det inte. det är i perioder jag känner såhär. Tankarna där uppe säger att

Jag är fast i en ormgrop.


 
 
angelicato

angelicato

1 september 2007 02:00

"Det känns som att jag väntar på att nått ska hända, som att mitt egentliga liv som jag egentligen är ämnad att leva ska börja ta fart snart. Men det händer aldrig."
GAH, typ deja vu här jaa, känns så för mig också :( Det känns som att jag väntar på att börja leva.

http://angelicato.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Me

1 september 2007 12:31

nååå:/ det känns i alla fall bättre att man är två, då är vi inte ensammma om att känna så :l kjaam på dej

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabella - 27 november 2011 15:54


  Jag vill prova blogga på ett nytt ställe, och Devote tycker jag verkar bra om man vill skriva om mode. Därför får ni nu följa mig på:   http://bellasgarderob.devote.se/   Min gamla blogg kommer dock också att finnas kvar!          ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:27


Förrsten hörrni, kom ihåg att tända första ljuset: Detta är från förra året men samma ljus tänds idag:)        ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:03

  Hej vad gör ni idag? Här har vi en stanna-inne-hela-dagen-dag vilket är givet efter igår. Vi tänker beställa pizza och bara ta det lugnt. Kaffe och DH betyder det för mig ;)   Jag har i alla fall tittat runt på klädsidorna som valigt, här är ...

Av Izabella - 26 november 2011 22:22

         Topp Vila (som jag fått), leggins H&M, skor Dinsko, kofta Gina, Armband SNÖ och HMtrend, Örhängen Pieces.   ...

Av Izabella - 26 november 2011 20:55

                 Hej på er! Jag, flisan och Anton sitter här och väntar på att en liten sen middag ska bli klar. Vi pustar ut efter att hela kalaset har åkt hem. Alla dem bästa familjerna var här alltså min, "stora familjen", Antons och ha...

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards