mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 24 juli 2007

Av Izabella - 24 juli 2007 16:28

idag. en dag jag inte gjort mycket på. Sett på tv typ och planerat vad vi ska äta på min middag på fredag. Nu behöver jag inte skriva massa onödiga saker om vad jag gör som ingen ändå orkar läsa. Ska i alla fall ge denna dag lite mer värde genom att ta ett pass Ashtanga Vinyasa yoga, vill springa, men går inte då jag som sagt blivit förkyld.. suck.


Hade en betydligt roligare eftermiddag igår då jag som sagt var med fanny på djurmagazinet och på en parkering (!). Om det står det bättre i hennes blogg som du ser en länk till någonstans här på sidan> och nedåt. Det ska bli så kul att träffa henne o de andra på fredag, längtar! om jag nu inte skulle bryta benen innan kanske. 


Pappa berättade om en som gjort det när de paddlade kanot. Man måste ibland bära båten där det är för lågt vatten och då hade personen fastnat mellan stenar och *smack*. Men nu ska jag väll inte skrämma upp mig själv, förmodligen kommer det att gå bra, längtar till imorgon då det bär av!!! :D


 Nu ska jag i alla fall roa mig med att lägga upp lite mer bilder från promenaden på Sandåkra;





Fanny



 


 Angelica



 Minnas pappa Karl

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards