mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 15 juli 2007

Av Izabella - 15 juli 2007 18:13



Jag och fanny i Hässle^^ <3


Jag har nyss sovit en stund, och på morgonen så sov jag till 10. Tröttheten har kommit nu när jag kan slappna av. Jag och gabbi har varit till Djurmagazinet på storheden en sväng och där köpte jag lite naturgodis till mina ninisar och möss, hirskolvar till mössen samt ett nytt hjul då dem gnagde sönder det förra jag hade, har inte blivit av att köpa ett förrän nu..Sen gick vi hem därifrån då gabbi var less, jag skulle dock kunna vara där i flera timmar! :D



Det är skönt att ha lite tid att träna nu, blev helt förslöad när jag slutade skolan och for till skåne och jobbade sedan. Det är först nu på sista jobbveckan och tills nu som jag har börjat jogga och yoga igen. Det är så synd att inte badhuset tillåter mig att svettas i vatten som jag älskar. Nu är det meningen att man ska bada i älven i stället, men har inte blivit att jag har tagit mig dit hittils, men det kommer väll, vill simma!



Jag har ju inte skrivit något om när jag har fyllt år, men det här är vad jag fick av "stora familjen" ÅR tvåtusensju, den sjunde i sjunde när jag fyllde sjutton år;


  • Pengar+ broschyr om ansiksbehandling på hälsokällan :P
  • hudsalva från lush som är som ett <3 med glitter i som man smörjer på huden när man ska ut etc.
  • två japanska ljuslyktor, en svart och en röd
  • Yoga- DVD
  • Träningsmojjäng till biceps, vet inte riktigt hur den funkar-det följde inte med nån bruksanvisning-men iaf..
  • Pengar
  • Palestinasjal, mycket vacker sak som jonas (befälhavare på F21) köpte i Afganistan när han var där på ett 5 månaders uppdrag. Dessa sjalar kostar över 1000 i Sverige och nu är jag stolt ägare av en (har dock inte fått den än för jag ska fara till dem och välja bland en massa olika färger om några dagar).

Det var säkert nått annat oxå men det kommer jag inte på just nu..



På tal om vatten så ska jag pappa rolle flis och tessa fara och paddla kanadensare någonstans i Sverige och sova i tält på vägen. Detta ska vi göra när pappa oxå fått semester (han jobbar en vecka till). Rolle har köpt en båt och det ryms tre i en så vi ska låna en till. Ska bli spännade!


Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards