mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 29 juni 2007

Av Izabella - 29 juni 2007 23:11

Det var länge sen sist nu - sist jag bloggade alltså, were giving you pieces and clues of my life. Precis och jag ska vara den som älskar att skriva, ha-ha..  Men kändes på ett sätt bra att ta en liten paus, har så otroligt mycket energi att ta igen efter ett år i helve… tänkte jag skriva, men det är det ju inte, för jag träffade vänner där varje dag, hela tiden.


 

Love you baby allways and ever 



Skåne var roligt och när jag hinner ska jag här på bloggen göra en tillbaka blick på hela resan för ett par veckor sedan då vi sex tjejer var tillsammans och såg sånt det vi aldrig hade sett förr (eller ja vissa hade ju det men i alla fall) Det var en bra resa trots ett par sorgliga bitar.



Minna du är snäll 



Förövrigt så verkar allt folk ha blivit helt besatta av personlighetstest! I alla fall två av dem viktigaste personerna :) Ganska kul faktiskt ;P Jag har ju som alla vet varit en datanörd på senaste. Kanske ska göra några nån gång. Någon gång har blivit ett vanligt tankesätt för mig nuförtiden, har absolut ingen energi till nått (annat än att jobba för att jag måste för att tjäna money) Väldigt osocial har jag varit och det mot alla utom dem på jobbet och dem hemma för att de inte gått att undvika.



fÖRLÅT ALLA FÖR ATT JAG ÄR EN SÅDAN OSOCIAL AHLSELLNISSE JUST Nu

 

Thinking all the time of times with you


 

Familjen Nordström ska härmed bliva stolta ägare av en tikvalp av rasen Barbet.

Äntligen, jag som sa igår att det nog inte är meningen att de ska ha en Barbet. KUL :D


sorry Fanny för att jag inte satte ut testresultatet förrän nu, har varit sjuk, troligtvis haft feber och ändå släpat mig till jobbet med dunkande hjärna, så datan fick vila från ditt smsi tills nu. Såhär är jag tydligen i alla fall;


    

Den första stapeln visar hur inåtvänd eller utåtvänd du är. Du har genomsnittspoäng för den här egenskapen. Det betyder att du har en typisk balans mellan att vara utåtvänd och inåtvänd. I vissa sammanhang är du social och pratsam, i andra sammanhang, särskilt i stora och okända situationer, föredrar du en mer tillbakadragen roll. Fördelen med att få genomsnittspoäng är att du kan ha nytta av egenskaper som är knutna båda till att vara inåtvänd och utåtvänd.



Den andra stapeln visar i vilken omfattning du styrs av huvudet eller hjärtat. Du har genomsnittspoäng för den här egenskapen. Det betyder att du dels har ett vänligt sätt, är lätt att umgås med och hänsynsfull, och dels sätter förnuftet framför enighet med andra. Du är bra på att anpassa dig och använder dina egenskaper utifrån vad sammanhanget kräver av dig.



Den tredje stapeln visar grad av impulsivitet kontra grad av struktur och kontroll. Du har genomsnittspoäng för den här egenskapen. Det betyder att du både kan vara välorganiserad och ha en klar uppfattning om vad som är rätt och fel, men du kan också vara impulsiv och flexibel. Att få genomsnittspoäng är en fördel på det sättet att det gör dig mer tålmodig gentemot dem som får poäng över eller under mitten. Dessa har nämligen en tendens att gå varandra på nerverna.



Den fjärde stapeln visar hur känslomässigt instabil eller stabil du är. Du har låga poäng för den här egenskapen. Det betyder att du är en känslig och känslosam person. Du är en äkta känslomänniska med ett brett känsloregister och ett nyanserat känsloliv. Du blir lätt frustrerad och saknar ofta trygghet och lugn. Det händer från och till att andra uppfattar dig som överkänslig.



Den femte stapeln visar hur jordnära du är kontra hur öppen du är för nya erfarenheter. Du har genomsnittspoäng för den här egenskapen. Det betyder att du både tycker om att tänka och/eller skapa och att du kan vara jordnära och uppskatta det praktiska. Genomsnittspoäng för den här egenskapen betyder också att du kan förstå och kommunicera både med dem som får låga och med dem som får höga poäng.


 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards